Nrdnozn Merhabalar 2 aylık bebeğim var ve gün içinde her anne gibi çok aktifim fakat asla gücüm yok multivitamın başmaka istiyorum kan degerlerimde bir sorun yok fakat hep halsızım. Multivitamin kullanıp memnun kalan varmı anneler?