Saidinanmesi32 gecen gun kizimla kendime küçük tüp sekilinde ilaclar aldim 2. Ser tane bir kismini sampuanima doktum diger kismini kizimin biraz fazla degil geri kalani hep saçıma surdum masajla iki gunde bir sacimi yıkıyorum bas asagiya yumusak oldu ve kolay taraniyor cunku gunlerce taramadigim oluyor. Ve dokulme biraz azaldi sukur boyle devam edicem tupleri ayda bir yapmayi dusunuyorum.