Arkadaşlar merhabalar
Bebeğim 1 aylık oldu cok sukur
Anne sütü sarılığı sebebiyle doktora götürmüstük kan alıyorlardı simdi artık götürmuyorum bir Baska özel deki doktor iyilesebileceğini emzirmemi soyledi bende öyle yapıyorum.
Bir de emziriyorum ama yeteri kadar emiyor mu bana mı kilosu az geliyor gözüme anlamadım büyümuyormus gibi gelıyor sureklı.
Günde coğunlukla 5-6 bazen 7 kez tuvaletini yapıyor. Bu demek oluyor ki emiyor değil mi?
Bir turlu gözümde büyümüyormuş gibi gelıyor 1 aylıkkk kilolu olması gerekmıuor mu ya da aşağı yukarı kilosu ne kadar olmalı?