Reglim bitmişti abdest aldım sonra eşimle bişeyler yaşadık ve bi saat sonra baktım kırmızı kan yani normalde bitmişti şimdi de kahve akıntım var , reglim devam mı ediyor yoksa özür kanımı bu hiç başıma gelmemişyi bu ya . Sona doğru lekelenme olur sonra akıntım normale dönünce abdest alırdım