Lady01 Merhaba anneler Doğumdan sonra saçım çok döküldü 3 buçuk ay oldu halen devam ediyor ön yanlardan baya azaldı küçük küçük kalmış çıkarmı tekrardan normal mi
Dmlgkn Lady01 tekrar çıkar mı bilmiyorum ama benim de topak topak dökülüyor artık başka bi şey mi var diye düşünüyorum artık