EAmine Ben kullandım bir sıkıntı yaşamadım çok şükür, doktor bebeğim için 2 aylıkken öksürüyor deyince tavsiye etmişti kendim için sorduğumda bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum demişti kullandım bende