sevgii_123 tabiki öyle insan yaşayarak öğreniyor böyle şeyleri ama mesela bu olaydan sonra sizde tecrübeli olacaksınız artık. Bnwim bebeğimin göbeğinde çok sonradan granür oluştu onu yakmadan geçmez zararsız birşey rahat olun dediler mesela biz bekledik sıramızo yaktıracaktık ama yakacakları çubuk kalmamış haftaya gelin dediler gidemedik tabi Bi baktım o kendi kendine geçmez dedikleri granür yani göbekte çıkan minik et parçası aniden kayboldu bir dahaki kontrole götürsüğümde çok güzel hiçbir sıkıntı yok kaybolmuş dediler 🤷♀️ bende böylelikle bunu da tecrübe etmiş oldum