Arkadaşlar bebeğim şuan tam 7aylik 20 gündür ek gıda veriyorum ilk defa kabız oldu ve 4gun kakasını hic yapmadi bende doktora götürdüm ve lavman yaptılar mecbur bebeğim önce sert sert çıkardı sonra macun kıvamında dışkısını çıkardı böyle 4.5 kere yaptı korkum su bağırsak dugumlenmesi olabilir mi çok korkuyorum yoksa ek gıda dan mı oldu lütfen bir akıl verin çok korkuyorum. Bundan sonra ne kadar vermem lazım çok mu verdim acaba bide neler kabız yapar