Fiibibufey Hanımlar kullandığınız en iyi süt arttırıcı damla / takviye/ gıda hangisiydi? Ne yapsam arttıramıyorum iki göğsümden 10 cc ancak gelebiliyor çok üzgünüm…
smyye97 Fiibibufey Bende bu durumdan muzdaribim iyice psikolojim bozuldu.Mama takviyesi yapıyor musun peki?
260821 Fiibibufey bestlak damla, humana stil tea(günde en az 3 kez) ve solgar brewer’s yeast, malt içeçek hepsini kullanıyorum hangisi daha etkili bilemiyorum tabi 🤷♀️ Birde irmik helvası ve soğanlı bulgur pilavı bende güzel süt arttırdı.
Gnsglr Fiibibufey bol su canım bol bol olabildiğince çok belki abartı gelicej ama 5 litre su iciyorum bazen az içtiğim oluyor o zaman mesela goguslerim dolmuyor
Fiibibufey Gnsglr havalar soğuyunca tabi su içme ihtiyacım azaldı ama zorlarım gerekirse kendimi , yeter ki süt olsun 😔
260821 bireylul hiiiiçççç tartılmıyorum😂 bebeğimin sağlığı ve karnının doyması herseyden önemli kilo verilir bir şekilde napalım
ogretmen-anne Fiibibufey haşlanmış buğday içerisine dereotu ve yoğurt ekleyip günde bir kase ye emin ol çok fazla artacak. Ben her gün yapıyordum tabi birde bol su. Okadar artırıyor ki kızım içemiyordu sütleri sağıp buzluğa atıyordum. Mutlaka denemelisin
Ksedakaya Fiibibufey merhaba. İki hafta önce. Birşeye stres yaptım hiçbirşey yiyemedim içemedim sütüm gitti bildiğin bomboş çekiyordu bebiş. solgar brewer’s yeast kullandım emzirme hemşiresinin önerisiyle ilk bir hafta 32. Sonra günde 31. Buarada zorlada olsa yedim içtim dinlemeye çalıştım. Şmdi geri geldi sütüm. Tavsiye ederim.
Mlhygz Fiibibufey Canım aşure yap kendine ne zaman sütüm azalsa aşure yapar yerim ve çok güzel faydasına görüyorum
Fiibibufey Mlhygz öyle mi ben nohut gaz yapar diye hiç tüketmedim ama madem süt yapıyor hemen yapayım çok teşekkür ederim