hiranur1234 Kızlar kızım 2 buçuk aylik. Emzirirken biraz emiyo birakiyo biraz emiyo birakiyo oyun mu yapiyo bilmiyorum geride sinirleniyo sizde yaşadınız mı bu durumu? Gazından mi tutmuyo bilmiyorum önceden tutar doyana kadar bırakmazdı.
Birkizbirerkekannesiyim hiranur1234 16aylikken basladi bizimki boyle oynamaya sorada birakti memeyi🤣fakat sizinki Gazdan dolayi yap bilr
260821 hiranur1234 benim kızımda suan öyle 3. Aya yaklaştık. Çok aç olmadıkları ama anneden de ayrı durmak istemedikleri zamanlarda yaptıklarını düşünüyorum
Sda16 hiranur1234 benim sütüm tazyikli geliyordu yutmaya yetistiremedigi icin agliyordu. Hıç agzindan akma vs olmadi. Suan 5 aylik hala daha ağlıyor eger çok uykusu varsa.
hiranur1234 kubralyaa yok cnm burnuna fizyolojik serum kullanıyorum çok şükür öyle aşırı burun tıkanıklığı yaşamadım gayet rahat nefes alıp veriyo çok şükür. Ama gazından olabilir