Ada-Lina Bende kullandım 200 ml bardağa 2 tatlı kaşığı diye hatırlıyorum üzerinde yazıyor olması lazım
Guley Ben 1 tatlı kaşığı koyuyorum canım şu bardağına diyim sana çokta işe yariyo benimki bitiyo bi daha yeni alicam 😇