ATLAS17 Bebeğimin 3 gündür sesi kısık. 4 aylık normalde sürekli agular cevap vermek için can atar. 3 gündür ağlayamıyor bile, sesi çıkmıyor üzülüyorum. Yaşayan var mı?
Esmaucar18 ATLAS17 benim bebeğim 2 aylık ama 2 hafta önce bizde bi ses kısılması yaşadık ilk gün biraz bozuk gibiydi ikinci tamamen kısıldı aynı ağlayamıyodu bütün gün öyle geçti ertesi gün düzeldi o ara araştırdığım da 3 gün sonrası geçmezse doktora götürmek gerekir yazıyodu her yerde