Mdmd bir şeye talep çoğalırsa ürün fiyatı artar ama talep edilmezse düşer, bizim cahil cühela insanlarımız önce kriz var diye ortalığı ateşe verirler bunlara inanlar da gidip stok yapar. Talep olunca ürün fiyatı zamlanır olan yine garibana olur.
Ülkece zincir marketlere boykot yapsak inanın her şey ucuzlar..