Beyzza16 Kızlar merhaba 4 aylık kızım var bugün iki memede de elleyince sertlik hissettim dışardan görünen birşey yok sadece elleyince belli oluyo. Genelde bebeklerde oluyormuş normalmis ama bebeği böyle olan var mı normal mi?
ObirAnnnee Beyzza16 merhaba. evet normal ellememek gerekiyor, sıkmak ellemek zararlı kendisi geçecek o önemli birşey değil.
Beyzza16 Ereninannesi1 emziriyordum 15-20 gündür bıraktı artık memeyi sütümde kesildi ama evet bende süt birikmesi duymuştum