Birkucakmutluluk Arabaşının yanına ne yapılır a dostlar 😂 hamurunuda yapıcam. Tek başına az gibi olur sanki fikir lütfen :)
Mom4565 Birkucakmutluluk ay olsa da yesekk biz hiç bir şey yapamayız onun yanına canım çorbası da var zaten 😋🤭
buzlulimonata Birkucakmutluluk hic denemedim ya cok merak ediyorm😬yanina ne gider bilmiyorm en iyi o yörenin kadinlari biler bakalim onlar yazsin☺️
yavrukussss Birkucakmutluluk Biz konyada gorev yaparken sadece arabasi corbasi ve hamuru oluyordu bence cok yeterli 🥰
Birkucakmutluluk Mom4565 annem falanda yapmıyor aslında ama misafire olacağı için az mi olur diye düşündüm 😂
Birkucakmutluluk buzlulimonata kavrulmuş unla tavuk çorbası ve tuzlu tavuk göğsü gibi hamuru sadece su un tuzla yapılıyor 😂 bence deneyin çok kolay 😂
Birkucakmutluluk Deletedmom789 en yakın ailem. Hepsi yiyor iki hamur işini yemezler ☺️ Çok teşekkür ederim
buzlulimonata Birkucakmutluluk corbasini yaptm da esas olayi hamuru ya onu merak ediyorm😂kocam yemez diye de yapmadim hic, tek kisilik de ölcüsü yoktur onun😬
Deletedmom789 Birkucakmutluluk benim annem genelde su böreği yapar, ikisini de yerler misafirler özel yemekler olduğu için. O yüzden geldi aklıma 🥰 ellerinize sağlık
Birkucakmutluluk buzlulimonata benim eşim yemiyor bi kaç ay önce hem deneme amaçlı hemde canım çektiği için. Yuvarlak küçük bir borcuma yaptım 😂 hepsinde yedim 😂 küçük bir tencerede yaparsanız çok yapmazsınız deneyin 😂
yavrukussss Birkucakmutluluk Hani yemek sonrasi icin bi tarli falan olursa olur cok isterseniz kolay bir börek ama caniniz istemiyorsada yapmayin nolcak 😀
elifineylulu Birkucakmutluluk Canim bende Kayseri’de yaşıyorum geçen haftasonu yedik ailecek sadece arabası vardı öncesinde çayın yanına tatlı ve kuruyemiş arabası üstüne de meyve yedik yeter de artar tek başına