Miraveannesii Kameram çok karanlık çekiyor. Bebeğim sarışın mavi gözlü ama kameram resmen kumral siyah gözlü çıkarıyor çocuğu. Halka ışık mı alsam diyorum. Telefonumun markası da iyi ama neden böylr anlamadım. Yaşayan var mı?