Nupeldaheja13 Yarın verem aşımız var çok korkuyorum üç yerinden yapıldığını öğrendiğimden beri ağlıyorum kendimi toplayamıyorum benim ne yapmam gerekiyor bugünde huzursuzluğu ateşi olduğunda kendimi kontrol edebilirsem 😩😩😩
Buuseg Nupeldaheja13 yalnız verem aşısı 3 yerinden olmuyor sadece koldan oluyor muhtemelen karma aşı da olucak o da 2 bacaktan oluyor. Önce sakin olun. Her çocukta ateş olmuyor :) Ayy yarın bizim de 4 aşımız var🤦♀️
Evin28 Her çocuğun olduğu şey sakin olun. Bu kadar gözünüzde büyütmeyin ateşi çıkarsa da 4 saat aralıklarla calpol verirsiniz zaten aşı 38 üstü ateş yapmıyor bilginiz olsun