Merhaba arkadaşlar...6.5 aylık bir kızım var ...kayınvalidem ne zaman kucagına alsa ağlamaya başlıyor ama öyle böyle bir ağlama değil...başka insanlara karsı böyle bir durum söz konusu değil.yabancıladığı insanlar da oluyor ama kayınvalideme karşı daha şiddetli bir ağlaması var..birde bizlere bakıyor yardım bekliyor içim gidiyor.kayınvalidemi cok severim oda beni sever biliyorum ama neden böyle bir durum oluyor bilmiyorum.başına böyle bir durum gelen var mı acaba