Hanımlar deliksiz uyuyan huysuzluk yapmayan kızım bambaşka biri oldum 5 aylık hafif soğuk algınlığı geçirdi öksürük hapşırık kalmadı sadece geniz akıntısı hırlama var. 3 gündür her uyuduğunda çığlık çığlığa uyanıyor çok uykusu var uykusu arasında ağlıyor uyanana kadar susumuyor sabaha kadar ayağımda sallıyorum. Elimden bir şey gelmiyor ilaç burun temizliği vücudunu yağlama masaj ne varsa yaptım hala düzelmedi. Hastaneye gidiyoruz ilçedeyiz bir şey anladıkları yok. Babamızdan da uzaktayız Çok yoruldum ne olabilir bir şey söyleyin. Kızımın adı Erva, en azından bir duanızı esirgemeyin😞