Ttrhnd Bebişim inanılmaz huzursuz. Dişlerinden olduğunu düşünüyorum. Ne uykusu uyku ne uyanıklığı. Emzik verince emmiyor kemiriyor. Ne yapayım ben kuzuma da iyi gelsin. Kehribar kolye aldım bu arada
Eylulhuma16 Ttrhnd Benimki 2 aylıkken oyleydi şimdi 7 aylık hâlâ daha hiç dişi çıkmadı ama damaklri acayip kaşınıyor
Habibe_1998 Ttrhnd benim kızımda 3 ay 11 günlük yaklaşık 20 gündür aynı sorunları yaşıyoruz eli azında sürekli huzursuz uyku düzeni iyice bozuldu biz jel kullanmaya başladık cok huzursuz olursa da calpol veriyorum bir cay kaşıgı
Tin_ert Valla bende aynı durumdayım bebeğim 4ay 1 günlük çok huzursuz oldu ne yapılmalı bir fikrim yok burda bekleyeyim
Tin_ert Bir arkadaş calpol önerdi bebeğin diş çıkarma döneminde ağrısı oluyormuş calpol da rahatlatıyor dedi ben vermekle kararsızım.. Verilmeli mi acaba?