Busrasener43 bende çok tereddüt ettim ama dediğim gibi ben enerji toplayamazsam ona da bişey veremem artı uyuması gereken saatler büyüme hormonunun en çok salgılandı saatler akşam 10 gece 2 arası biz sabah 3-4 kere kadar ayaktayız gündüz desen 10 dk 15 dk kimsem yok yanımda biri baksa da 2 saat uyuyup kendimi toplasam dicem mecbur bir yerde o da korkumdan 3 damla dendiği halde veremedim 3 damla. 1 damla verdim normal uyku uyudu. Baygın gitmedi yani çocuk 11 de uyuyor şimdi 3 gibi emmeye uyanıyor sonra 8 de kalkıyor ve ben 2 gün arayla 2 kere verdim düşün… zaten aman uyumuyor diyip sürekli verme yoluna gitmedim. Ha şunu yaptım ilk gün 8 de verdim yarım saat sonra uykusu geldi uyuttum gece 12 gibi bir alıp emzirdim kendisi uyuyordu ama emmeye kucağa alındığının farkındaydı bir güzel emdi uyuttum geri sabah 5 te kalkıp emzirdim aynı şekilde sonra sabah 8 de günaydın uyanma vakti deyip uyandırdım. 2 saat boyunca ilgilendim oyun kol bacak hareketi falan saat 10 da uykusu geldi uyuttum gündüz uykusu yaptım 2 saat arayla o gün. Ertesi gün uykuya daha güzel adapte oldu. 3. Gün pekişsin diye bir kere daha verdim aynı şekilde günü geçirdik. Şimdi 11 e kadar mutlaka uyuyor 3 te uyanıyor emiyor sonra 8 e kadar uyuyor benle birlikte. Ve o günden beri hala vermedik başka. Bence ayarı tutturabilirsen güzel bişey. Korkuyorsan benm gibi azın azı verebilirsin belki.