Nilay0635 aynı şeyi bende yaşadım 2 ay 1 haftalık oldu hala bile psikolojim pek normal değil yalnız kalmak istemiyorum eşim de erkek kuaförü sabah gidiyor ta gece yarısı 11 de geliyor bütün gün yalnızım annem kalmıştı bende ilk 20 gün sonra ben annemlere gittim orda kaldım 1 ayı geçik sonra kendi evime geçtim ama yalnız kalmak gerçekten zor benim için çocuk da pek durmuyor ama Allah ın izniyle geçecek bu zamanlarda diyorum sonra özleyeceğiz hatta öyle düşünmeye çalışıp zorluğa göğüs germeye çalışıyorum umarım sende atlatırsın ama bence alışana kadar yalnız kalmaman daha iyi olur psikolojik açıdan 🌸