Kızlar 2 ay 1 haftalık oğlum var, kakasını yaparken zorlanıyor hep sıkınıyor ağlıyor gazlı bir bebek zaten onun içinde zorlanıyor, gazı anlıyorum da kakasını yaparken neden zorlanıyor onu anlamıyorum kabız değil normal kaka yapıyor sulu gibi, başına böyle bişey gleip çare bulan varsa yardımcı olabilir mi lütfen 😕