Hanımlar az evvel oğlum afedersiniz küçük çişini yaparken zorlandı halen altını bezliyoruz ne yazık ki ve yere çöküp pipi avva (acıyor) diyerek yaptı… Kreşe gidiyor acaba sabahda böyle oldumu bilmiyorum almaya gittiğim de bilgi vermediler… Çocuk doktorumuz da kapanmış aradım fakat ulaşamadım. Yaşadığım ülkede korona aşırı patlak verdi bu yüzden acile gidip saatlerce perişan olmak istemiyorum çocuğundan tutun yaşlısına kadar hastanelerde yer sıkıntısı var şuan corona yüzünden.. Böyle bir durum başına gelen oldu mu? Ne yapmam lazım enfeksiyon mu acaba dedim fakat ateşi yüksek değil ve kusma ishal yok bilemedim neden böyle oldu bunu size yazarken bile yine çömeldi acı çekti kıvrandı 🤦🏻♀️ sabahı zor edicez çocuk doktoru için anlaşılan