Aleynameva bebeğim. 1yaşında ve doğduğundan beri sol göz akması problemini yaşadık sayısız özel devlet karışık dr a götürdük biri dedi masajla geçer biri dedi masajla geçmez. En son bakırköy dünya göz e götürdük . göz yaşı kanalı tıkalı oluyormuş 10 bebeğin 1 inde yani sık sık görülüyormuş bu durum. Pazartesi günü bebeğimi uyutarak küçük bir operasyonla açtırdık. Şuan akması durdu ücreti de sorarsanız 7.800 den 5400 e düşürdük