Merhabalar 🤗
Dünn 4.ayımıza girdik. Ayın 10 unda bexsero ve rotarix yapıldı. Yarın rutin 4. Ay aşılarımız var. Asm den çocuk doktoru onay verirse aşıları yaparız dediler fakat ben 2 doktorumuza da ulaşamadım. Sorum şu; bez+rot sonrası rutin aşı ne zaman yapılır bilen var mı?
Not: tabiki doktora ulaşmadan aldığım bilgi ile hareket etmiycem ama bu durumla karşılaşan olduysa ön bilgi fena olmaz. Hemen linç tayfa atak yapmasın lütfen 😏