Hanımlar selam ☺️❤️
23 günlük minicik bir kızım var. Bizim minik hanım gündüz 2 saatte bir emzirilmek için kalkar, geri kalan zamanda uyur. Günde sadece iki kez uyanık kalıyor. Bu süreler 3 4 saati buluyor. 3 4 saat uyanık kaldığında devamlı memede durmak istiyor. Yere bırakamıyorum ağlıyor. Ya kucakta ya memede duracak. Bu sefer de tekrar uyuduktan sonra 2 saat sonra emmek için zor gözünü açıyor. 10 dakika emip tekrar uykuya dalıyor. Gözünü açamıyor. Doymadığı için 1, 1 buçuk saat sonra tekrar uyanıyor. Genelde bu olay gece yaşanıyor. Geceleyin doktor 3 saatte bir uyandır dedi ama durum böyle olunca saat başı ayaktayız ☺️ gündüz tam düzeldi derken tekrar 3 4 saat uyanık ve aynı döngü tekrar devam 😂 nasıl yapıcaz? Bizim gibi olan var mı?