Bebeğim 7 aylık bilenler bilir defalarca post açtım meme reddi yaşıyoruz sadece ayakta emiyordu şu an sadece uyurken emiyor o da bazen canı isterse 🤦🏻♀️ Ek gıdaya geçince rahat olurum karnı doyar en azından dedim ama maalesef ağzını açmıyor karnı aç biliyorum bir iki kaşık alıp ağzını kilitliyor.Çocuğuma iyi bakamıyorum diye kendimi suçluyorum çok şükür sağlığı yerinde ama üç aydır kilo alımı durdu 1 gr bile kilo almıyor tahliller vs yapıldı çok şükür her şey yolunda.Bebeğim ek gıdaya ne zaman alışır tam olarak?