Kızlar bu da mı atak dönemi ya kendi kendine uyuyan bebeğim şimdi gece uyumuyor gündüz de uyumuyor sürekli ağlıyor meme almak istemiyor zor emziriyorum covidim bir de öksürdü birkaç kere ama doğduğundan beri öksürür zaten birkaç kere doktor tükürüğünü yutamıyor falan demişti hastane de kabul etmiyor bizi of daraldım