Kevserxx Merhaba arkadaşlar ben doğum yapalı 3 buçuk ay oldu adet olmadım hala sadece kırkım çıktıktan bir kaç gün sonra çok azbir kan gelmişti.1 2 gündür de kafam dönüyor midem bulanıyor resmen ayakta duramayacak hale geliyorum.Hamile olma riskim var mıdır
tkolcak Kevserxx doğum sonrasi adet düzensizliği olur ama siz supheleniyorsaniz bir test yapın. Ben Erken gebelik testlerini tavsiye ederim onların doğruluğu Yüzde 99 oluyor.hem iicnizde rahat eder.
Kevserxx tkolcak Aynen yapacağım ya doğumdan sonra spiral taktircaktim taktiramadim bunlar olunca şüphelendim taktirmadigima da pişman oldum
MerveAkty Kevserxx inşallah yoktur canım benim . Ben aynı şeyleri yaşadım hamileymisim çünkü 😁 biri 16 aylık diğeri 4 aylık ellerinden öper 😁
tkolcak Kevserxx Hakkinizda hayırlısı olsun ama genede.oyle demeyin eğer varsada Allah’ın verdiği bir can sonuçta Allah’ın gücüne gider
oykus Olabilir tabi ama bende doğum yapalı 3 ay oldu. Biraz kanım düşük, bir de emziriyorum yediğime içtiğime de pek dikkat edemiyorum. O sebepten oluyordur diye düşünüyorum. Belki sizde de öyledir. Hakkınızda hayırlısı olsun tabi 🌸