selam kızlar kızım 33 gunlukken yoğun bakımda yatti bronsiolit olmustu. Beni büyüten hocam ile görüştüm ve bana sadaka vermemi tavsiye etti pek çevremde yok bildiğim insanlar kayinvalidem köyde kalıyor ona versem oda ihtiyaci olan birine verse olurmu,bir bilgisi olan yazabilirimi lütfen. Veya başka bir alternatif varmi?