Valla bende senin gibiyim özellikle oğluma kıyafet konusunda çok kötüyüm sadece iki tane gap sweetlerine 640 lira para verdim geçen ay . Oğlum doğmadan önce kendime böyleydi . Şimdide kendime alırım ama oğluma aldığım şeyler çok fazla yapmak istemiyorum ama durduramıyorum . Ama ekstra köşeyede gram da olsa birikim yaparım her ay