Gulizarrnahit Anneler herkese selam öncelikle; Dun oglumun 4. Ay aşılarını yaptırdık dun geceden beri atesli haliyle emmiyor istah kapali calpol veriyirum ama etkisini kaybettiğinde tekrar başlıyor. Onerileriniz nedir ? Sizler de de oldu mu ası sonrasi ateş simdiden teşekkürler
shdemir Gulizarrnahit Bende olmadi canım. Ben asiya gitmeden 1 saat once cay kasigiyla calpol vermistim. Ne ates yapti ne agri ne huzursuzluk normal bi gün gecirdik.
Nkahramanatas Gulizarrnahit 4 aylık aşıları ateş ve ağrı yapıyormuş doktorumuz 5 saatte bir 2,5 ml calpol ver 24 saat boyunca demişti ateş olmadan atlattık
Ogulveannesi shdemir ateşi olmadan ateş düşürücü vermeniz yanlış doktor da önermiyor vücut ısısını düşürüyorsunuz derece 38,5 görmeden vermiyoruz biz doktorlar da öyle diyor bilginiz olSun💁♀️
Gulizarrnahit [bilinmeyen] evet normalde vermemek iyi ama ates olunca verdik topladı kendini cok sukur tesekkür ederim
shdemir Ogulveannesi Olmadan vermem yanlış olabilir atesi cikar diye korktum verdim ama doktorum 37 bucugu gecmesi yüksek sayılır dedi. 38 bucugu beklemem gerektigini ilk defa duydum