Falloncarington
Yukselse bir dert düşse bir dert 😔
Biz de araba almak istiyoruz, sıfır araba yok, ikinci ellere de o parayı verene kadar sıfır alırım diyor eşim. Çok iyi tertemiz ikinci eller vardı resmen eliyle itti. Kendine de dedim bu şekilde biz araba falan alamayiz diye. Yatırım işinden anlamadığımız için altın düşer diye korktuk bozdurduk parayı 550den. Sap gibi kaldık şimdi. Çiklet bile etmez bu paraya 😂
Ben de eşime baktım lafım geçmiyor. Bozuk para biriktirmeye başladım. Bir de üniversiteden kalma Vakıfbank hesabım vardı. Geçen sene öylesine girip bakmistim, 275 TL vardi. İki gün önce dolar aldım. Eşimin vakıf hesabımdan falan haberi de yok. Bozuk paraları da tumletip tumletip ufak ufak bir şeyler yapmaya çalışacağım artık.