Bebeğim bir aylık oldu uzayan sarılığı var ne kadar şık beslenmesine dikkat etsemde anne sütü yüzünden uzuyormuş sarılık süresi. Ama ben paranoyak oldum bu durum yüzünden galiba . Çocuk iki saat uyuyor niye uyuyor hasta mı yine sarılığı mi arttı diye düşünüp duruyorum 😂 sonuçta çocuğun uykuya da ihtiyacı var ama değil mi ? 2 saatte bir emziriyorum uyandırıp . Benim gibi olan anneler ne zaman geçti sarılığıniz 😔