Hanımlar 4 aylık kızım dört aydır uyku Yok beslenme isteği yok ,uykuya dalıyor dalınca beş dakikada içinde bağırarak kalkıyor hastaneye çok gittim bu şikayetten tüm tahliller yapılıyor sadece idrar kültürü mikrop lu çıkıyor 2 kutu antibiyotik bitirdik yinede fayda etmedi şimdi yine mikrop lu çıktı doktorumuz yatış yapalım dedi başına gelen varmı aylardır bu enfeksiyon la uğraşıyoruz sizler nasıl atlattınız bu durumu?