Kızlar 3 ay 19 günlük bebeğim var.Uyandıktan sonra maksimum 1 saat sonra uyumak istiyor.30 dk ya da öyle 2 saat vs uyanık kalamıyor bende uyutuyorum.Ne yaparsam yapayım ağlıyor kucakta dahi durmuyor bende uyutuyorum.Böyle olan var mı normal mi sizce 🤷🏻♀️