Gokcenur34 5 aylik gece beslenmiyoruz doktorum tavsiyesiyle 6 aydan sonra kesilmeli benim bebeğim uyanmadigi ve kilosu yerinde olduğu için kestik bı anda kestim kademeli önermiyor zaten Dr oğlumu da aynı şekilde 4 aylikti gece beslenmesi kestigimizde 6 aydan sonra bebekler açlıktan değil alışkanlık tan uyanıyor emmek için emzik niyetine kullaniyor Anneleri yani