merhaba anneler , benim bebeğim de çok gazlıydı aşırı ağlıyordu sab simplek günde 3 defa veriyordum tam yetmiyordu tekrar dr götürdük bu sefer RELACTAZ damla verdi aralarda emzirme öncesi 3 damla damlat dedi maşalalh anca rahat etti yavrum , araştırdım her hangi bi yan etkisi yok günde 64 damlaya kadar kullanılır diyor , emzirme öncesi veriyorum oda rahat etti bizde ,,sizde deneyebilirsiniz