Ysf-kn Hani uygulamanın başında bebekle ilgili gelişimler yazıyor ya oraya göre dün döndü bugünde yüzüstü yatarken elleriyle dirsekleriyle kalkmaya çalışıyor uygulamaya göre bebek 6 ayda yürüyecek sanırım😳😳😳benimki 3.ay 28 günlük horul horul uyuyor🙄🙄
Rubab_Mommy Ysf-kn Bebekten bebege degişiyo orda yazanlar.Bazen eksik bazen fazla oluyo.Benim kizimda uygulamadaki bu ay doner bu ay emekler falan yazinca yapmadi.Bazen denk geliyo bazen gelmiyo.Mesela gecen ay şuanda bebeginiz dişi 4 ile 6 arasindadir yaziyodu.Halbuki kizim 11 tane dişi cikti maşALLAH
Ysf-kn Rubab_Mommy Teşekkür ederim tabiki her ebbeğin gelişiminin farklı olduğu bilincindeyim ama insan okuyup olmayınca acaba diyor