Guneyyli tam yazdiginiz gunlerde benimde oyle olmustu uzunca bir sure meme reddi yasadik, etrafina olan ilgisi artinca boyle redler olabiliyormus, cunku benim bebegim etrafina bakiyodu memeye gelince agliyodu. Asla pes etmedim ayakta emzirmeye calistim, o oyun oynarken emzkrmeye calistim, altini acip onu rahatlatinca emzirmeye calistim,boynuma oyuncak asip denedim, yatakta uzanarak emzirmeye calistim ten ten temas olsun diye her sekilde reddediyordu, gece uyku sersemi emiyordu, gunduz de uyutuyoduk acliktan hemen uyaniyodu yine uyku sersemiyken emziriyordum, 3 hafta falan surdu sonra duzeldi🙈 bebegim su an 4 ay 10 gunluk bir kac gundur etrafa olan ilgisi iyice artti yine bir iki yudum iciyor sonra agliyor etrafina bakiyor, ben de onun etrafina bakabilecegi pozisyonda emziriyorum😂 surekli ayni odada emzirin etrafina olan ilgisi azalir. Pes etmeyin ac kaliyor diye dusunup mama vermeyin,mamaya alisir ve gercekten isler o zaman daha zor olur sizin icin.