Kizlar merhaba,
Iphone telefon almisti esim ,dogum hediyesi olarak. Ihtiyac dolayisiyla sattik.
Sonrasinda Samsung A32 aldik. Rezil etti bizi. Kendi kendine dondu, tus kilidi acilmadi. Kendi kendinw resimlerim siljndi. Kizimin dogum resimleri vardi. Cok sukur ki birgun once harddiske yedeklemistjm.kil payi kurtardim.sonuc itibari ile bu da elden cikarilacak,satacagiz.
Bana önerebileceğiniz, kullaniyorum bir sikayetim yok dediginiz ve max 3,3.5 fiyati olan telefon var mi?