melasya 2,5 yasında cocugum ck seviyo ton balığını dr a sormayı hep unutuyorum zararı varmıdır ne kdr tüketmeli normal balık yemiyo sadece konserve
agacsizkoala melasya oğlum normal balık yediği için hiç tonbalığı vermedim ama bence konserve in taze balık kadar faydası yoktur
Zeynepazram Hayır ton balıgı dip balıgı diye biliyorum yogun civa iceriyor bebeklere verilmez yüzey balıkları vermelisiniz ayrıca tazesini verin konserve degil