Merhaba kızlar belli daha erken bu soru için ama yinede sormak istiyorum , 10 gün oldu doğum yapalı sütüm cok güzel geliyor renk olarakta koyu kıvamlı geliyor , bugün randevuya gittiğimde oğlum 1 haftada 110 gram almış , ne yapmam gerekiyor? Veya bu durum normal mı erken mi yani yardımcı olursanız cok sevinirim 🙏