Kızlar oğlum 16 aylık yeme ve kusma problemi var. Çocuk doktorumuz gastroenteloji bolumune gitmemiz gerektiğini söyledi ama bildiğim kadarıyla midesine hortum atiyolar. Gidenler varsa yardım olabilirmi ne yaptılar nasıl bı tedavi sistemi var ve nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olursanız sevinirim