Merhaba anneler benim 9 aylık bir kizim var ek gidaya geciste 2. gebeligim oldugu icin agir zamanlar gecirdim ve 3 gun kuralina cok uyamadik ama son 1 bucuk aydir vucudunda kizarikliklar cikti cocugumun gitmedigimiz doktor kullanmadigimiz krem kalmadi tam bir teshiste konulmadi sunu sormak istiyorum tekrar sifirdan 3 gun kuraliyla tadimlara yeniden baslasam neyin alerji yaptigini bulabilirmiyim ki emzirmiyorum bebelac mama kullaniyoruz ve urfadayiz alerji testinde yumurta ve sute alerjisi cikmadi