mugeoz kuzum kaşık mama zamanında bende verdim ama çok sağlıklı bulmuyorum. Bazen çok darda kalınca bı hastane vesaire yere acil gidince marketten alıyorum. Emzirme desteği alsan hastanelerde var. Tekrar memeye dönmesi için. Benim sütüm yoktu. Hatta vardı ama ilk doğduğunda emmek istemedi göğüs ucum yoktu. Şimdiki aklım olsa hastanedeki emzirme derslerinden cikmazdim. Bir iki defa gittim çok yararı olmuştu ama benim sütüm birazda stresten ve yaşadığım bazı olaylardan dolayı kesildi. Tavsiyem bir hastanenin emzirme dersine basvurman. Zaten ömür boyu ek gıda yiyecek ama anne sütün çok değerli.♥️4 buçuk aylıkken tadım yaptirmaya başlamıştım ben muz patates havuç gibi. Ama kaşık mamayla baslamani tavsiye etmem😘😘İnşallah tekrar memeyi emmeye başlar ufaklık😍