Gnert_ayfn22 36 gündür yoğun bakımda kalp ameliyatı da oldu çok şükür onu atlattık ama hala kendi başına nefes alamıyor dayanamıyorum. Başına gelen var mı ne ile sonuçlandı
IceLady Gnert_ayfn22 halen yogun bakımdamı? benım oglumda ciğerlerine su kactıgı için yogun bakımda kalmıstı. Bebegi aldık Eve geldik 1 ay kadar hırıltı ve nefes almakta zorluk vardı doktor duzelıcek zamanla demıstı 2. Ayda düzeldi kendiliğinden. Sizinde zamanla duzelır diye düşünüyorum
Gnert_ayfn22 IceLady evet hala yoğun bakımda 6 7 saat falan dayanıyor hala tam çıkmadı dua edin nolur 😭😭😭😭😭
Gnert_ayfn22 Lina_Deniz hala bilinmiyor bende anlamıyorum nasıl hala bilmiyorlar ne olduğunu akciğerleri Bi kapanıyor Bi açılıyor
Gnert_ayfn22 Lina_Deniz kalp de Bi damar kalbe kan akışı yoktu sadece beyine gidiyor Du çok riskli Bi ameliyat tı atlattık çok şükür
Lina_Deniz Gnert_ayfn22 niye bu kadar soruyorsunuz derseniz benim bebeğimde 5 günlüktü ameliyat oldu kalpten. 52 gün entübe kaldı. Şuan iyi hamdolsun yarın doğum günü. Rabbim size de şifa versin hangi il hangi hastane?
Lina_Deniz Gnert_ayfn22 ameliyat oldu. Kapalı. Ne kadar kapalı olsa da akciğere dokundukları İçin kendini toparlayabilme süresi uzadı.