Merveee_94 Kızlar merhaba geçtiğimiz ay cerazette kullanmaya başlamıştım iki gün önce ilacım bitti adet olmam gerekirken olmadım bu ilacı kullananlar adet olmayabiliyormuş sizin başınıza böyle bişey geldi mi ? Bu ilacı kullanıpta ne zaman adet oldunuz ??
Minikfarecik Evet felaket adet düzensizliği yaptı bende. Aylarca adet olmadım. Sonra bir başladı 1 ay hiç kesilmedi falan. O yüzden bıraktım ilacı