Momm12 7 ay 18 günlük benim oğlumda.uyku düzeni çok iyi olmasa da çok kötü değil.gündüz hala 3 uyku devam ediyoruz.sabah 1-1,5 saat.öğlen 1 saat akşam da 30 dk 45 dk arası şekerleme yapıyor.ama tabi sabah uykusu İÇİN mesela 1 buçuk saat uyuyor ama kesintisiz olmuyor bazen bu 1 buçuk saat.gece de bu aralar sık sık ağlayarak uyanıyor sakinleştirmek zor oluyor.ek gıda içinde şunu söyleyebilirim çatalla ezin.yavas yavaş alışacaktır pütürlü vermeye devam edin ama sert değil de yumuşak pütürlü şeyler verin öncelikle.ben BLW ile başlamıştım şuanda terbiyeli şehriye çorbasıdır meyve pürelerinize çok rahat yer ama bazen canı isterse büyük insanlar gibi 1 kase çorba içer canı istemezse 1 kaşık ağzına sokamazsın ağzını sımsıkı kapatır.tamamen kendine kalmış.çok ısrarcı olmuyorum eline veriyorım yerse yiyor yemezse emiyor.1 yaşına kadar zaten beslenmenin büyük kısmını anne sütüne ayırmak gerekiyor.o yüzden kasmıyorum.birde ek gıda döneminde bütün annelere tavsiyem ilk yardım eğitimi alması yönünde.Allah korusun aspire etmesi çok kolay oluyor ben hiç sakınmadan veriyorum pütürlü gıdayı birkaç defa da sıkıntı yaşadım büyük parça soktu solunum sıkıntısı yaşadı ama sakin kalıp çok şükür müdahale ettim dikkatli olmak lazım